[ad_1]

به گفته مقامات محلی ، بسته شدن پایانه ای در بندر نینگبو چو سان پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کارمند بندر ، دلتا انجام شد.

گزینه دلتا به بندر چین حمله می کند و حمل و نقل جهانی را تحت تأثیر قرار می دهد - 1

بلافاصله پس از یک مورد جدید ابتلا به COVID-19 در ایستگاه میشان ، چین بندر نینگبو چو سان را تا حدی بست. (عکس: رویترز)

مطابق لیست روزنامه صبح چین جنوبی این کارگر که در ایستگاه میشان در بندر نینگبو چو سان کار می کند ، هنگام انجام آزمایش اجباری در 11 آگوست به ویروس کووید 19 مبتلا شد و هیچ علامتی ندارد. این کارگر 34 ساله قبلاً دو دوز واکسن SinoVac را تکمیل کرده بود.

این احتمال وجود دارد که مورد جدید COVID-19 در ایستگاه میشان این ویروس را از طریق تماس با کالا یا کارکنان خارجی آلوده کند. عوامل عفونی از جامعه حذف شدند.

به گفته رسانه های دولتی چین ، اگرچه واکسن SinoVac در پیشگیری از موارد شدید یا کاهش خطر مرگ بسیار مثر است ، اما سطح حفاظت آن 100 similar شبیه برخی از گونه ها نیست. واکسن های دیگر در سراسر جهان استفاده می شود.

علاوه بر بسته شدن ایستگاه میشان ، دیگر اماکن عمومی این منطقه مسدود شد. این راهی است برای جلوگیری از همه گیری در چین ، زیرا تعداد موارد جدید ابتلا به COVID-19 به بیش از 100 مورد در روز افزایش یافته است.

پیشتر ، در 11 آگوست ، کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد که تعداد موارد جدید ابتلا به این ویروس در این کشور از بیش از 100 مورد در روزهای گذشته به 81 نفر کاهش یافته است.

اختلال در زنجیره تامین

پایانه میشان یک منطقه توسعه یافته بندر تازه ساخته شده و دومین ترمینال بزرگ در نینگبو چو سان است ، با ظرفیت حداکثر 10 میلیون کانتینر. تعطیلی کارخانه نشان دهنده عزم چین برای مهار بدترین اپیدمی کووید -۱۹ در چند ماه گذشته ، علیرغم پیامدهای اقتصادی است.

بسته شدن جزئی بندر نینگبو-ژوشان همچنین خطر اختلال بیشتر در شبکه حمل و نقل جهانی را افزایش می دهد که از زمان طوفان در سواحل شرقی چین در ماه ژوئیه بدتر شده است.

گزینه دلتا

تمام خدمات کانتینر به و از ترمینال میشان در بندر نینگبو چو سان در 11 آگوست متوقف می شود. (عکس: رویترز)

شهرهای بزرگ در نزدیکی بندر نینگبو-چوشان نیز در محاصره موقت قرار دارند و شیوع مداوم منجر به ازدحام در خلیج هانگژو شده است ، جایی که کشتی های کانتینری در حالی منتظر ورود به بندر هستند.

به گزارش رویترز ، در روز 11 آگوست حداکثر 40 کشتی کانتینری در لنگرگاه خارج از شهر بندری جوشن منتظر بودند ، در حالی که در 10 اوت تنها 30 کشتی در حال لنگر انداختن بودند. این امر برخی از شرکت های کشتیرانی را مجبور کرده است ناوگان خود را به شهرهای دیگر منتقل کنند.

به گفته آشیل نایر ، نایب رئیس مدیریت حمل و نقل جهانی و استراتژی دریایی در Seko Logistics ، “بارها در بیشتر بنادر اصلی جهان رخ می دهند و تمام توجه بر روی آنها متمرکز شده است. چین ، از آنجا که بنادر آن بزرگ است و بیشتر کالاها از اینجا می آیند. این امر بر کل زنجیره تامین جهانی تأثیر می گذارد.

[ad_2]